Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

...My eyeliners collection...



Λίγο eyeliner, λίγη μάσκαρα και λίγο ρουζάκι! Το καθημερινό μου γρήγορο μακιγιάζ! Λατρεύω το γατίσιο σχήμα που δίνει στα μάτια μια απλή γραμμή μαύρου eyeliner! Έχω δοκιμάσει αρκετά και συνεχίζω να δέχομαι προτάσεις για καινούρια eyeliners! Πολλές από εμάς φοβόμασταν στην ιδέα να τραβήξουμε μια ίσια γραμμή στο πάνω βλέφαρό μας! Θα βγει ίσια? Μεγάλος φόβος! Κατάλαβα ότι όλα είναι θέμα εξάσκησης! Μη σας φοβίζει, λοιπόν! Δοκιμάστε το κάνοντας πειράματα και θα βρείτε τη μέθοδο και το eyeyliner που σας βολεύει, είτε αυτό είναι σε υγρή μορφή με πινελάκι, είτε σε μορφή στυλό κ.α.  Στη συνέχεια θα σας δείξω την τωρινή μου συλλογή και τις εντυπώσεις μου για το κάθε ένα!!!





1) The Body Shop Liquid eyeliner! Ήταν το πρώτο eyeliner που χρησιμοποίησα και μου βγήκε αρκετά καλό, αν και το σφουγγαρένιο βουρτσάκι του με δυσκόλευε στην εφαρμογή ως αρχάρια! Σταθερό για πολλές ώρες με έντονο μαύρο χρώμα και ματ τελείωμα! Είμαι 3ml και κοστίζει 10,5 e....! Θεωρώ ότι είναι αρκετά ακριβό για την ποσότητά του!
10,5 




2) Golden Rose Extream Sparkle Eyeliner No 8! Πολύ όμορφα λαμπερό στα μάτια για μια βραδινή έξοδο! Περιέχει ασημί glitters που δίνουν μια δόση γκλαμουριάς στο βλέμμα! To βουρτσάκι του είναι τρίχινο, αλλά πολύ πλατύ στο τελείωμά του, γεγονός που δυσκολεύει το σχηματισμό γραμμής! Το συγκεκριμένο, αν και μαύρο χρώμα, καλό είναι τα χρησιμοποιείται πάνω από το δικό σας απλό μαύρο eyeliner καθώς η απόδοση χρώματος δεν είναι και τόσο καλή αν εφαρμοστεί μόνο του! Περιέχει 4,8g και πωλείται στα 4e..

4e


3) Liquid Eyeliner , e.l.f.  No 4201 coffee! Ήθελα ένα καφέ eyeliner για όχι τόσο έντονο αποτέλεσμα και αποφάσισα να παραγγείλω ένα της e.l.f! Το χρώμα του στο μάτι μου, όμως δείχνει αρκετά σκούρο πλησιάζοντας το μαύρο! Κατά τ'άλλα το τρίχινο βουρτσάκι του με την μυτερή κατάληξή του με βοηθάει αρκετά να τραβήξω μια ίσια, λεπτή γραμμή! Η διάρκειά του δεν είναι τόσο ικανοποιητική! Ωστόσο περιέχει 4,5g και η τιμή του είναι μόλις 0.75e!!!
0.75 e


4) Liquid Eyeliner by H&M! Ίσως το αγαπημένο μου eyeliner ever!!!! Να ξεκινήσω από το έντονο, μαύρο χρώμα του? Από το σχήμα του σε μορφή στύλο και το μοναδικό του βουρτσάκι που βοηθάει για την πιο τέλεια ίσια γραμμή eyeliner? Από την διάρκεια του? Και το καλύτερο....? Η τιμή του? Μόνο 3,95e τα 1,6g από τα H&M!!!! Αξίζει να το δοκιμάσετε!
3.95 euro
5)Essence Superfine Eyeliner pen! Το έχω χρησιμοποιήσει μία μόνο φορά και... απογοητεύτηκα! To χρώμα του ματ, αλλά όχι και τόσο έντονα μαύρο! Το βουρτσάκι του με μια πρώτη ματιά δείχνει άψογο στη χρήση, αλλά το προϊόν είναι τόσο υδαρές που κάνοντας τη γραμμή γεμίζουν όλες οι λεπτές γραμμές και εξαπλώνεται γύρω από την κεντρική γραμμή όπως θα δείτε και στα swaches! Η τιμή του στα 3e περίπου το 1ml...
3 euro


6) Superslick Liquid Eyeliner On The Hunt by M.A.C.! To δεύτερο αγαπημένο μου! Το αγαπώ! Έχει απίστευτα βολικό βουρτσάκι, έντονο μαύρο χρώμα και διαρκεί όλη μέρα! Το τελείωμα του είναι ματ! Η τιμή του αρκετά υψηλή... 20e περίπου!

20euro



..............SWACHES..........


Από αριστερά προς τα δεξιά με τη σειρά που αναφέρονται παραπάνω!

Πείτε μου αν δοκιμάσατε κάποιο από τα παραπάνω καθώς και προτάσεις για νέα eyeliners που έχετε χρησιμοποιήσει!

!!!Kisses!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου